Valdemorillo – Valmayor – Zarzalejo

Comencem la ruta a Valdemorillo i per senders ens acostem seguida a Valmayor. Està realment increïble, ple com feia anys que no s’havia vist. A un 87,9% de la seva capacitat. Està tan ple que intentem seguir pels senders que hi ha al seu perímetre, però estan tots coberts per l’aigua.

Creuem la Urbanització del Paradís i seguim prop de l’embassament fins a la Pizarrera que també creuem per sortir cap a l’Ermita de Valmayor i la Urbanització Parc de les Infantes.

¡Creuem la M-600 i agafem la Colada de Fuentevieja que prometia tenir aigua … però realment estava plena! El primer pas va ser creuar el Rierol Fuentevieja. Arribem a la Cañada Real Lleonesa, la creuem i seguim per la Colada de el Camí de Villalba i la Collada de el Camí de la Cruzijada. En el seu tram final vam visitar la Llacuna de Castrejón amb les Machotas de fons i creuem les carreteres M-535, per la M-533 passem la via de tren per agafar la pista cap a la Calçada Romana a on girem pel GR10 cap a Zarzalejo L’Estació. Per sortir pel Camí de Cañal Cojo. Creuem el Camí de Zarzalejo a Robledo de Chavela i ens vam parar a la pedra de l’Observatori Republicà de Zarzalejo.

Creuem la carretera M-532 i encarem a Valdemorillo per la sendera del Camí de Robledo de Chavela.

Bona ruta, encara que per les constants pluges recents d’aquests dos mesos darrers estava realment entollada.

Valdemorillo-Valmayor-ZarzalejoValdemorillo-Valmayor-ZarzalejoValdemorillo-Valmayor-ZarzalejoValdemorillo-Valmayor-ZarzalejoValdemorillo-Valmayor-ZarzalejoValdemorillo-Valmayor-ZarzalejoValdemorillo-Valmayor-ZarzalejoValdemorillo-Valmayor-ZarzalejoValdemorillo-Valmayor-ZarzalejoValdemorillo-Valmayor-Zarzalejo