Serra Oest de Madrid i cocido

Comencem la ruta des de l’Església Nostra Senyora de l’Estrella a Navalagamella. Anem primer cap als búnquers que es troben a la banda de la carretera i després girem per darrere de poble i baixem per creuar el Rierol de el Molí de Hondillo per passar per la zona de les Pedrosillas i posteriorment creuar el Rio Perales sota els tubs de Canal de Isabel II a la zona del Descansadero.

Després seguim per la pista sobre de la conducció de Canal fins a desviar per passar per Les Eres de la Nava i arribar a Valdemorillo.

Perimetrem Valdemorillo i vam sortir per la sendera de el Camí de Robledo. Després passem entre l’Aeròdrom de Valdemorillo i el Circuit de Motocròs. I d’allà, per senders, ens acostem a el Turó de Alarcón que ho perimetramos, també gaudint de la seva xarxa de senders.

Creuem el Riu Perales pel Pont Medieval del Pasadero. I vam pujar per la senda que ens porta a la carretera M-521 on girem a l’esquerra i sortim per la primera entrada que ens porta a el Camí de Servei de la conducció de Picades, encara que en alguns trams rodant pels prats.

Després pugem per pista els Guijos i després baixem a buscar el camí del Rierol de la Devesa. Preciós lloc en un moment espectacular de la primavera.

Seguim cap a la Cañada Real Lleonesa passant per la Finca de la Chopera i les Cases de la Constància i finalment vam sortir a la M-510 per la que vam rodar una mica fins creuar-la per pujar i caure al nostre punt de sortida. Navalagamella.

I que millor manera de tancar la ruta per la Serra de l’Oest de Madrid que amb un Cocidito preparat a Bar-Restaurant km.0 de Navalagamella

Sierra Oeste y cocidoSierra Oeste y cocidoSierra Oeste y cocidoSierra Oeste y cocidoSierra Oeste y cocidoSierra Oeste y cocidoSierra Oeste y cocidoSierra Oeste y cocidoSierra Oeste y cocidoSierra Oeste y cocido