SeaLight-Camí de la LLum – Cotlliure-Cadaqués

No hi ha gaire dificultat tècnica però cal tenir present que són quasi 70km i 1850m (ATENCIÓ: 2300m desnivell positiu segons els GPS de tots els que ho hem fet.

Comencem la tornada cap a Cadaqués i en aquest cas la ruta transcorre per l´interior per tancar el cercle, en forta pujada asfaltada i després pista, 5Km +200m i després un pujadot en ziga-zaga fins als 400m on seguim remuntant suaument per carretera i pista.

Després de molt planejar fins al coll de Banyuls fem una bona baixada amb sender pedregós i vora el Rec de Comes Llobes una bona pujada cafre fins el coll de Plaja. Baixem fins a Sant Quirze (i Santa Maria) de Colera on hi ha un bon restaurant prou popular per la seva brasa i comença un llarg tram asfaltat que ens baixa a Vilamaniscle.

Amunt coll de la Serra, avall i simpàtic corriol remullat pel rec del Carxell fins a a l´ermita de Sant Silvestre de Valleta. Remuntada al coll de Portes i baixada llançada cap a Llançà.

Tram final cap al poble pel torrent degradat i pudent i el camí dels Horts. Dinar vora mar, hi ha per triar.

Repetim tot el tram de carretera i de Camí de Ronda fins a Port de la Selva on prenem la darrera pujada 6Km que es fan pesats, GR92, Mas dels Bufadors i la traca final, el millor tram de tota la ruta (tant anada com tornada) el sender des de Bufadors fins el mas de l Senyora.

Vistes a Cadaqués i baixada a sac fins a retrobar en Dalí que havíem visitar ahir en començar la ruta.

Sea Light - Camí de la Llum2Sea Light - Camí de la Llum2Sea Light - Camí de la Llum2Sea Light - Camí de la Llum2Sea Light - Camí de la Llum2Sea Light - Camí de la Llum2Sea Light - Camí de la Llum2Sea Light - Camí de la Llum2Sea Light - Camí de la Llum2Sea Light - Camí de la Llum2Sea Light - Camí de la Llum2Sea Light - Camí de la Llum2Sea Light - Camí de la Llum2Sea Light - Camí de la Llum2Sea Light - Camí de la Llum2