Torrelodones – Bunker Posició Linx i Talaia

Comencem la ruta des de la Urbanització de Molino de la Hoz per sortir pel llarg sender de Canal del Guadarrama fins arribar a Las Matas.

Passem per ponts i túnels l’autopista i via de tren. I baixem per la Urbanizacion de Els Peñascales de Torrelodones per passar el Rierol de Trofa.

Continuem de pujada pel sender del Rierol de la Fraguilla per ascendir a la part alta de Els Peñascales i poder continuar pels senders del Rierol de Torfa fins arribar a el Corral de Pandolero on hi ha la depuradora d’aigua d’Hoyo de Manzanares.

Ascendim a el Cant Alt, per començar a baixar cap a la Muntanya de les Neus i allà, a la banda de la carretera M-618 agafem el desviament que ens porta a la Posició Linx. Un observatori Blindat de 1938 de la guerra civil, en la qual el palau de l’Cant de el Pic va ser utilitzat com a caserna general de l’exèrcit republicà a la batalla de Brunete, aquest observatori, per la seva elevada posició, oferia unes bones panoràmiques de la carretera de la Corunya i de la zona de la muntanya del Pardo.

Tornem a desfer camí fins a la carretera i per senders seguim fins Torrelodones que sortim passant sota l’autopista per pujar a veure la Talaia de Torrelodones.
I ja només ens queda un tram gairebé pla per la Zona de l’Gasco per baixar novament per senders a punt de sortida de Molino de la Hoz.

Torrelodones - Bunker Posición Lince y AtalayaTorrelodones - Bunker Posición Lince y AtalayaTorrelodones - Bunker Posición Lince y AtalayaTorrelodones - Bunker Posición Lince y AtalayaTorrelodones - Bunker Posición Lince y AtalayaTorrelodones - Bunker Posición Lince y AtalayaTorrelodones - Bunker Posición Lince y AtalayaTorrelodones - Bunker Posición Lince y AtalayaTorrelodones - Bunker Posición Lince y AtalayaTorrelodones - Bunker Posición Lince y AtalayaTorrelodones - Bunker Posición Lince y Atalaya