Peak District National Park & Kinder Scout

A la nostra escapada a Terres Britàniques. Agafem el tren a Manchester i ens baixem a Edale, petita població al Peak Distric National Park.

La ruta comença des de la mateixa estació i vam pujar fins agafar el Pennine Way que entre pastures d’ovelles ens porta a les granges d’Upper Booth. Allà agafem un sender cap a la dreta que ens puja paral·lels a el riu Crowden Brook. On finalment vam arribar a del Coll de la Edale Moor.

Camínanos per la corda de l’Edale Moor, el Edale Head i Noe Stool fins arribar a Kinder Low de 633 msnm. Senyalitzat amb monòlit geodèsic blanc.

Seguim endavant creuant el riu Xarxa Brook fins arribar al Kinder River, just en el seu salt d’aigua (Kinder Downfall). Continuem aigües amunt pel riu Kinder i després girem cap al pas Crowden Tower. Però per a ells ens costa passar la zona pantanosa dels afluents del Kinder (Kinder Gates).

Ja en el pas tot es simplifica i caminem per la corda cap al pas de l’Grinds Brook, on comença una forta baixada són dificultat, però en la qual s’ha d’anar amb compte.

Seguir-nos la riera Grinds passant per les Grindsbrook Clough. La baixada contínua paral·lela a l’Grinds Brook que ens torna a poble i estació de Edale.

Molt bonica ruta pel Peak Distrit al cor de UK. Visitant el Pic Kinder Low i el salt d’aigua del Kinder River.

Peak District National Park & Kinder ScoutPeak District National Park & Kinder ScoutPeak District National Park & Kinder ScoutPeak District National Park & Kinder ScoutPeak District National Park & Kinder ScoutPeak District National Park & Kinder ScoutPeak District National Park & Kinder ScoutPeak District National Park & Kinder ScoutPeak District National Park & Kinder ScoutPeak District National Park & Kinder ScoutPeak District National Park & Kinder ScoutPeak District National Park & Kinder Scout