Navalagamella. Una mica de tot!

Sortim des de Navalagamella en direcció als búnquers que hi ha a l’entrada del poble i de seguida girem per dirigir-nos al mirador del Hondillo. Després de veure les vistes baixem al Rierol del Molí del Hondillo on vam jugar pels seus senders. En arribar al Rio Perales girem a l’esquerra i en comptes de seguir-com altres vegades, ja que s’ha de caminar, el vam canviar per la pujada als Pradilos, encara que també es camina.

Vam baixar pel Molí Alt i ens dirigim al Descansador de Pont del Hoyo. Seguim per Cañada Real Lleonesa, Gual del dels Barrancs i la Reial Vereda dl Camí de Robledo de Chavela que ens porta al Cordel de la Creu Verda i posteriorment girem a l’esquerra pel sender de la assegador de la Cruzijada, que per cert, el vam rodar bastant forts. Sortim prop de Zarzalejo Estació.

Retornem al principi per la carretera M532 però l’abandonem per entrar a la pista de la Penya Roser i el Caserio de la Devesa de la Serra. Creuem la mateixa carretera a l’altura de Matarrubias per digirnos ha la Moraleja pel Camí dels Vinaters mentre voregem Fresnedillas de l’Oliva i seguim pel Camí del Pont de Sant Joan.

Girem en el camí de Navahonda per sortir al Prat de Resines i busquem la posta de la Collada de la Pacha fins al Prat Carrero que voregem pel sender divisori de les finques i que ens porta a Navalagamella.

Bonica ruta. Ràpida de fer amb una mica de tot. Pista i sendera … El millor al final! El tanquem amb l’arribada a Navalagamella per un llarg sender i un deliciós cuit al Restaurant KM0 de Navalagamella.