Valdemaqueda – Puente Mocha – Cabreruela

Comencem la ruta a Valdemaqueda i sortim per la carretera cap al Càmping el Cant de la Gallina, que el voregem a l’entrar a la muntanya.

La primera pujada i baixada la fem per un tallafocs que a al final i per sender arribem a el riu còfia i al seu Pont de la Mocha, també anomenat dels Cinc Ulls.

Tornem en direcció a Valdemaqueda per Camí de Villaescusa a Valdemaqueda. I just a l’arribar a la primera casa girem a l’esquerra per un sender paral·lel al Rierol de les Chorreras, que no puja a Les Chorreras, on vam pujar en direcció al Cingle de l’Aguila per després baixar per una pista trencada i de pedra solta però molt divertida fins a creuar el Rierol de la Hoz.

Ara comencem una forta pujada que ens porta a la Cabreruela de 1.179 md+. Després d’uns minuts de descans. Tornem a baixar-lo per continuar per la pista que ens porta a la carretera AV-561 just on es converteix en la M-537.

Ja a la M-537, la creuem per fer l’última pujada, però no per això menys dura. Arribem a contornejar el Rierol de les Chorretas per baixar pel Rierol de la Borrera fins Vademaqueda. On aprofitem per prendre’ns un cuit al Bar el Socio.

Relive Valdemaqueda - Puente Mocha - CabreruelaRelive Valdemaqueda - Puente Mocha - CabreruelaRelive Valdemaqueda - Puente Mocha - CabreruelaRelive Valdemaqueda - Puente Mocha - CabreruelaRelive Valdemaqueda - Puente Mocha - CabreruelaRelive Valdemaqueda - Puente Mocha - CabreruelaRelive Valdemaqueda - Puente Mocha - CabreruelaRelive Valdemaqueda - Puente Mocha - CabreruelaRelive Valdemaqueda - Puente Mocha - CabreruelaRelive Valdemaqueda - Puente Mocha - Cabreruela