Serra de La Cabrera. Pic de la Mel i el Cancho Gordo

Sortim de la vila de la Cabrera. Concretament del Pàrquing del Començament del camí al Pic de la Mel, que, situat al costat del CEIP Pic de la Mel. I ens disposem a fer una ruta circular per tota la Serra de la Cabrera.

Comencem en direcció de les cases de la Asperilla on ja trobem les senyalitzacions grogues i blanques del PR-M13 la Cabrera-Valdemanco. I que seguim mentre voregem el Pic de la Mel i que momentàniament vam deixar per fer el cim del mateix. Pic de La Mel de 1392 msnm.

Tant la pujada com la baixada és fàcil, encara que i depenent de l’experiència has de fer ús de el suport de les teves mans afogant-te a les grans pedres granítiques.

Al baixar, tornem a el PR-M13 i el seguim ja que ens acompanya per tota la cara Nord de la Serra de la Cabrera passant per La Penya de l’Àguila i el Cancho de la Bola fins arribar a al final on vam passar pel Coll de l’Alfrecho per on baixarem, però abans ascendim a l’últim pic i la cota de el dia. El Cancho Gordo de 1.563 msnm. Que a l’igual que la de la Mel. És possible que hagis de fer servir les teves mans, però res de l’altre món, per fer cim.

Després desfem camí fins al Coll de l’Alfrecho i baixem directes per un sender una mica relliscós per l’arenisca i la forta pendent. A la fi ens porta a la pista del Convent de Sant Antoni, que vam deixar enrere per dirigir-nos cap al punt d’inici passant per La Muela.

Preciosa ruta ens mols de blocs granítics i amb la garantida visió de la comunitat de voltors de la Serra de la Cabrera.

Sierra de La Cabrera. Pico de la Miel y el Cancho GordoSierra de La Cabrera. Pico de la Miel y el Cancho GordoSierra de La Cabrera. Pico de la Miel y el Cancho GordoSierra de La Cabrera. Pico de la Miel y el Cancho GordoSierra de La Cabrera. Pico de la Miel y el Cancho GordoSierra de La Cabrera. Pico de la Miel y el Cancho GordoSierra de La Cabrera. Pico de la Miel y el Cancho GordoSierra de La Cabrera. Pico de la Miel y el Cancho GordoSierra de La Cabrera. Pico de la Miel y el Cancho GordoSierra de La Cabrera. Pico de la Miel y el Cancho GordoSierra de La Cabrera. Pico de la Miel y el Cancho Gordo

[sgpx gpx=”/wp-content/uploads/gpx/BttMania 2020 06-14 La Cabrera -Pico de la Miel y el Cancho Gordo.gpx”]