Peguerinos – Senda de l’Enginyer

Iniciem la ruta des de Peguerinos, per la carretera AVP-308 en direcció Navas de l’Marquès, però de seguida ens desviem a la dreta per pujar per la pista en direcció La Majada del Viento i el Prado Nuevo.

Seguim cap a la Font de la Reina i la Font dels Tientos on ja abandonem pista per iniciar senders. La seva primera part és una forta baixada per creuar el Rierol del Boquerón. Però acabada la mateixa i agafant alçada comença el divertit Camí de l’Enginyer. Ciclable i mantenint cota pels Artiñuelos i la Majada de l’Bruc.

Seguim divertint-nos per interminables senders contornejant el Penyal de la Solana. Passem el Rierol del Prado Goyato des d’on veiem el Espinar i sendereando creuem el Rierol de la Gargantilla des d’on podem contemplar San Rafael.

Més endavant creuem el Rierol Secal just amb l’encreuament del Rierol Major, on podem dir que el nostre recital de senders s’ha acabat. En aquest punt comença la pujada pel GR-88 i el Rierol Major. Es fa dura però seguim recordant els quilòmetres de senders que acabem de fer i poc a poc l’anem ascendint.

A la fin arribem a la pista (Cañada Real Lleonesa) i aquesta ens puja a Coll de l’Hornillo. Jugueteamos per senders que van tallant la pista i sempre paral·lels a l’Rierol del Coll de l’Hornillo. I finalment ja prenem la carretera que ens porta a l’Càmping Vall Enmig i sense arribar al, agafem el desviament que ens retorna a Peguerinos. On tenim a la resta de família esperant i el tanquem amb una bona carn al Restaurant El Risco del Águila Restaurant

Pegerinos - Senda del IngenieroPegerinos - Senda del IngenieroPegerinos - Senda del IngenieroPegerinos - Senda del IngenieroPegerinos - Senda del IngenieroPegerinos - Senda del IngenieroPegerinos - Senda del IngenieroPegerinos - Senda del IngenieroPegerinos - Senda del IngenieroPegerinos - Senda del Ingeniero