La Azohía – Cala del Bolete – Cap Tiñoso

Sortim des de la Platja de la Azohía protegida per la punta del mateix nom i rodem cap a l’interior per la Rambla … també de la Azohía! Passem pel Campillo de Adentro i vam pujar al Coll del Bolete i allà baixem per pista gairebé a la Cala del Bolete. Tornem pista amunt passant novament pel coll i al Campillo de Adentro, agafem l’antiga carretera, gairebé si ús, que ens porta a les Bateries del Jorel però abandonem la carretera aviat per gaudir de la sendera que ens porta després d’unes zetes a GR-92 i que després ens guiarà fins a les bateries militars passant per la Cala Salitrona.

Les Bateries militars del Jorel de Cap Tiñoso han quedat recentment sense ús, al 1993.

La tornada la fem per la vella carretera iniciant la pujada ia la baixada fem un petit tall que ens retorna a la Rambla de la Azohía.

Preciosa Ruta pel Cap Tiñoso de murcià. ¡Pedregosa com qualsevol àrea mediterrània però meravellosa!

La Azohía - Cala del Bolete - Cabo TiñosoLa Azohía - Cala del Bolete - Cabo TiñosoLa Azohía - Cala del Bolete - Cabo TiñosoLa Azohía - Cala del Bolete - Cabo TiñosoLa Azohía - Cala del Bolete - Cabo TiñosoLa Azohía - Cala del Bolete - Cabo TiñosoLa Azohía - Cala del Bolete - Cabo TiñosoLa Azohía - Cala del Bolete - Cabo TiñosoLa Azohía - Cala del Bolete - Cabo Tiñoso