Candeleda. Gredos al natural

Ens basant-nos en el recorregut de la cursa Open Conquesta de Gredos 2020 (ruta curta), però fem algunes modificacions.

Comencem la ruta des Candeleda. Preciós poble avilès a la cara Sud de la Serra de Gredos. I que millor punt d’inici que La Casa de les Flors.

Sortim rodant pel GR 180 – Vall del Tiétar, que és la carretera que ens porta a el Santuari de la Mare de Déu de Chilla. Però girem a l’esquerra a l’altura del Rodeo.

Vam baixar a agafar la carreta AV-P-716 per passar pel de la Garganta de Chilla. I vam sortir per l’esquerra jugant per senders paral·lels a la Garganta de Chilla fins arribar gairebé a la carretera que ens portaria a Madrigal de la Vora.

Vam pujar pel Gr-180 i passem per El Raso on té muntada la meta del Gran Premi DHI- EL RASO- GREDOS, dins l’Open d’Espanya Descens | 21.

Vam pujar per pista, mentre observem els descendir. I arribem a la Casa del Boquete. Un lloc pesat de sortejar per que has de carregar la bici mentre la voreges.

De baixada creuem el Rierol de Sayuela i vam pujar empenyent la bici fins agafar la Corda de Porqueros. Després baixem per creuar la la Garganta de Chilla i tornar a pujar per agafar el Camí de Posadas que ens porta a el Santuari de Nostra Senyora de Chillida.

La baixada la vam començar pel sender SL-AV1, La Senda de Chilla, però i a la fi sortim a el GR-180 que ens retorna a Candeleda. On ens vam prendre una cervesa ben merescuda.

Candeleda. Gredos al naturalCandeleda. Gredos al naturalCandeleda. Gredos al naturalCandeleda. Gredos al naturalCandeleda. Gredos al naturalCandeleda. Gredos al naturalCandeleda. Gredos al naturalCandeleda. Gredos al naturalCandeleda. Gredos al naturalCandeleda. Gredos al naturalCandeleda. Gredos al naturalCandeleda. Gredos al naturalCandeleda. Gredos al natural