Calçotada BttMania 2019 – 17è Aniversari

BTT: Puig d’en Cama

Sortim des de La Masia Mas de Serra pel GR-65.5 creuant la Riera de la Selva, el Torrent de Casans, el Torrent de Sant Ramón, La Riera i el Barranc del Pi del Brugar. I també creuem la C-14 pel túnel inferior, i arribem a l’Almoster on s’acaba el rodar suau per iniciar la pujada cap a la Gaspillera on es tirem pel primer sender del matí.

Seguim per pista i baixant per trialeres de pedra solta fins arriba al Mas del Victor. On comença la forta pujada fins al Puig d’en Cama de 718 m.

Seguim ruta pel sender tobogan que ens porta a La Boella i Sant Pere del Puig.

El descens final el fem per la trialera que ens apropa al Camí del Rec i a La Selva del Camp on ens creuem amb el grup de caminats de BtMania.

La tornada a la casa la fem ràpidament per la Riera de la Selva i ensumant la olor dels calçots.

Espectacular ruta pel Puig d’en Cama marcada altruistament per l’Antoni al que des d’aquí li donem les gràcies en nom de tots.

Distància total: 32.55 km
Altitud màxima: 714 m
Ascensió total: 1057 m
Temps total: 04:19:51

Track

CAMINADA: Camí del Reg

Mentre uns rodaven els altres iniciaven la caminada des de La Selva del Camp. I ho fan resseguint el marcat GR-65.5, Camí del Rec.

Recorrem aigües amunt el Camí fent servir el seus pont fins arribar al Mas del Moixó on ens desviem muntanya amunt fent una pujada cap a la pista que ens portaria al Puig d’en Cama, però l’agafem cap avall que ens tornarà a Camí del Rec novament i ens retornarà al poble de la Selva del Camp on ens trobem amb el grup de BTT de Bttmania.

Bona ruta sense pèrdua amb bona companyia i moltes ganes de començar la Calçotada de BttMania.

Distància total: 10.62 km
Altitud màxima: 490 m
Ascensió total: 973 m
Temps total: 03:22:21

Track

Calçotada 2019

Caminats, pedalaries i els afegits a última hora ens van ajuntar 29 persones per fer la Calçotada de BttMania 2019 al Mas de Serra de Vilallonga del Camp per celebrar el 27è aniversari de BttMania.

Gracies al assistents: Silvia, Aina, Anna, Xavi Mañà, Domènec, Marta, Dani, Diesel, Andreu, Atenea, Juanito, Aïda, Ari, Xavi Mestres, Raul, Pili, Juan, Primo, Àngels, Robert, Pilar, Max, Xintu, Francesc, Mercè, Sandra i jo.

I gràcies especials al Joan, l’Àngels i família de Mas de Serra que vàrem fer possible aquesta magnífica i inoblidable calçotada de BttMania 2019!