Senders per Las Rozas

Iniciem la ruta des de Molino de La Hoz sortint per la Presa de la Urbanització cap al Camí dels Molins paral·lel a el Riu Guadarrama aigües avall.

Quan vam passar el Pont del Retamar, seguim pel sender de el Camí de la Mare de Déu del Retamar fins arribar a el Rierol de la Puentecilla on girem a l’esquerra per agafar el sender paral·lel a l’Arroyo que ens porta fins a la Urbanització de la Chopera.

De les senderes de la Chopera passem a les senderes de la Devesa de Navalcarbón i a la seva sortida creuem l’A6 pel Pont de la Porta de les Fregues que ens porta als senders de la Malazuela que ens porten a les Mates.

Creuem les vies pels seus passos elevats i l’A-6 per l’inferior per entren en els Senders de Canal del Guadarrama.

A la fi de Canal ens acostem a veure la Presa del Gasco, en ruïnes. I ja només ens queda pujar a el Turó de la Isabela per baixar de nou a Molino de La Hoz.

Senderos por Las RozasSenderos por Las RozasSenderos por Las RozasSenderos por Las RozasSenderos por Las RozasSenderos por Las RozasSenderos por Las RozasSenderos por Las RozasSenderos por Las RozasSenderos por Las RozasSenderos por Las Rozas

Video

Mapa

Total distance: 37859 m
Max elevation: 742 m
Total climbing: 942 m
Total time: 03:52:16

Relive

Download Track

GPS-bttmania-tracks150