Molino de la Hoz-Torrelodones-Canal del Guadarrama

Comencem la ruta a Molí de la Hoz i pugem pel camí de la Isabela que ens porta de pujada fins a Torrelodones.

Passem la via del tren per alzina quan aquesta s’enterra a l’alçada del Gasco i allà agafem la Senda Las Marías que ens porta al Punt Net de Torrelodones.

Després seguim pels senders perimetrant la zona urbanitzada i seguim per senders també paral·lels a la via del tren. Quan aquesta arriba prop de l’A-6, creuem les vies i ens dirigim a les urbanitzacions de Las Matas per agafar els senders de l’antic Canal del Guadarrama, que ens retorna a La Isabela i d’allà a Molino de la Hoz, on hem iniciat la ruta.

Molino de la Hoz-Torrelodones-Canal del GuadarramaMolino de la Hoz-Torrelodones-Canal del GuadarramaMolino de la Hoz-Torrelodones-Canal del GuadarramaMolino de la Hoz-Torrelodones-Canal del GuadarramaMolino de la Hoz-Torrelodones-Canal del GuadarramaMolino de la Hoz-Torrelodones-Canal del GuadarramaMolino de la Hoz-Torrelodones-Canal del GuadarramaMolino de la Hoz-Torrelodones-Canal del GuadarramaMolino de la Hoz-Torrelodones-Canal del GuadarramaMolino de la Hoz-Torrelodones-Canal del Guadarrama