|
| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
xavier1965 Per-tirar-coets

Registrat: 15 Feb 2007 Missatges: 577 Ubicació: Barcelona
|
Publicat: Ds Feb 13, 2010 4:40 pm Assumpte: PARC DE LA SERRALDA MARINA 13-2-2010 |
|
|
Doncs avui desafiant el fred i la neu que cauria després ens en trobat en Francesc, en Francisco i un servidor. Penjo unes quantes fotos
La nova màquina d'en Francesc
Comencem a pujar "el mortirolo", deu ni do les pulsacions com anaven
Comencem a trobar una mica neu
Ja som dalt, també conegut com "el deposito" pels amics de Bttbadalona
En mica en mica la neu comença a agafar
L'automàtic de la màquina de fotos encara ha funcionat força bé
Ara ens dirigim cap al poblat ibèric, però abans fem unes quantes fotos més
Passem el poblat ibèric i ja som a l'ermita de Sant Onofre
En Francesc i en Francisco m'esperen per dirigir-nos cap a l'ermita de Sant Climent
Ruta molt maca d'una zona que no coneixia, i com sempre la companyia genial, gràcies Francesc i Francisco
Chus, després t'envio el track
Fins la propera! ! ! ! _________________ - Xavier -
El sr. de la  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Diesel Per-tirar-coets

Registrat: 30 Des 2006 Missatges: 407 Ubicació: Badalona
|
Publicat: Ds Feb 13, 2010 8:01 pm Assumpte: |
|
|
¡Peazo bici, Francesc!
¡Que la disfrutes!
Bonita ruta. _________________ Saludos
http://www.bttbadalona.com
 |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Pere Per-tirar-coets

Registrat: 29 Des 2006 Missatges: 713 Ubicació: Tiana
|
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Ds Feb 13, 2010 10:57 pm Assumpte: |
|
|
| Pere escrigué: | Jo no puc dir altra cosa.
Quanta neu!
Benvinguts a "casa". |
Pere ens en creuat aquest mati  _________________ - Xavier -
El sr. de la  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Pere Per-tirar-coets

|
Publicat: Ds Feb 13, 2010 11:32 pm Assumpte: |
|
|
No, nosaltres hem sortit de la Plaça Vermella (al costat de l'Ikea, Carrefour... de Badalona) i hem anat per Santa Coloma fins a la plaça Karl Marx, on hem pujat per Sant Llàtzer, ja que volíem fer una sortida rodadora però sense massa desnivell (tot i que finalment ens han sortit més de 2000 m) per agafar una mica de fons. En el trajecte (jo he trigat 8 hores) ens ha caigut una mica d'aiguaneu, però no ha quallat mai. De fred sí que n'hem patit una mica, tot i que anàvem força ben equipats.
M'hauria agradat trobar-vos i més sabent que en Francesc portava aquesta bici tan maca. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
http://loirooriol.blogspot.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |

|
Publicat: Ds Feb 13, 2010 11:59 pm Assumpte: |
|
|
| Pere escrigué: | No, nosaltres hem sortit de la Plaça Vermella (al costat de l'Ikea, Carrefour... de Badalona) i hem anat per Santa Coloma fins a la plaça Karl Marx, on hem pujat per Sant Llàtzer, ja que volíem fer una sortida rodadora però sense massa desnivell (tot i que finalment ens han sortit més de 2000 m) per agafar una mica de fons. En el trajecte (jo he trigat 8 hores) ens ha caigut una mica d'aiguaneu, però no ha quallat mai. De fred sí que n'hem patit una mica, tot i que anàvem força ben equipats.
M'hauria agradat trobar-vos i més sabent que en Francesc portava aquesta bici tan maca. |
Crec que ens creuat al Pg. de Sta. Coloma, els vostre maillot blau és inconfundible.
M'ha agradat molt la ruta pel vostre territori i la pujada al dipòsit deu ni do, el cor m'anava quasi a 190 ppm, he hagut de para dues vegades per recuperar. _________________ - Xavier -
El sr. de la  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Francisco Fernandez Desfonda@

Registrat: 13 Feb 2009 Missatges: 7
|
Publicat: Dg Feb 14, 2010 1:41 pm Assumpte: |
|
|
La ruta fue muy, pero que muy buena y la compañia excelente. Un placer pedalear con Xavi. Pero lo cierto es que una ruta "interesada". En Collserola haría mucho frio, y pensamos que seria mejor el "calorcito" de Marina. ¡¡¡ Ja !!!. Dimitimos como profetas del tiempo. Teniamos que bajar frenando porque la combinación velocidad y frio, no es muy recomendable para el cuerpo. Eso sí, y es lo más importante, ha sido una salida divertida, diferente, y con su justo punto de riesgo .
Fracisco |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Pere Per-tirar-coets

|
Publicat: Dg Feb 14, 2010 2:16 pm Assumpte: |
|
|
| xavier1965 escrigué: |
Crec que ens creuat al Pg. de Sta. Coloma, els vostre maillot blau és inconfundible.
M'ha agradat molt la ruta pel vostre territori i la pujada al dipòsit deu ni do, el cor m'anava quasi a 190 ppm, he hagut de para dues vegades per recuperar. |
Sí això m'ha dit aquest matí en Dojavi, que us va veure prop de Sant Andreu. Jo no me'n vaig adonar.
Avui també hi havia força neu per la Serralada. Després miraré de posar alguna foto.
La pujada al Dipòsit la tinc entravessada, no m'agrada gaire i sempre em costa molt, però per la resta dels de Bttbadalona és gairebé obligatori pujar-hi i no queda més remei que fer-ho gairebé cada dissabte. I quan algun dissabte me l'estalvio, vaig i em toca pujar-la en diumenge, com ha passat avui.  _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
http://loirooriol.blogspot.com |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
chus Per-tirar-coets

Registrat: 26 Des 2006 Missatges: 2209 Ubicació: Sant Joan Despí
|
Publicat: Dg Feb 14, 2010 7:37 pm Assumpte: |
|
|
| Francisco Fernandez escrigué: | La ruta fue muy, pero que muy buena y la compañia excelente. Un placer pedalear con Xavi. Pero lo cierto es que una ruta "interesada". En Collserola haría mucho frio, y pensamos que seria mejor el "calorcito" de Marina. ¡¡¡ Ja !!!. Dimitimos como profetas del tiempo. Teniamos que bajar frenando porque la combinación velocidad y frio, no es muy recomendable para el cuerpo. Eso sí, y es lo más importante, ha sido una salida divertida, diferente, y con su justo punto de riesgo .
Fracisco |
Francisco; enhorabona per la ruta ... i per la BICI !!!!
Les fotos de Marina amb el "calorcito" són la hòstia
... a veure si ben aviat podem coincidir donant-li als pedals.
I Xavier, moltes gràcies pel report  _________________ " Per obrir-se un nou camí, s'ha de ser capaç de perdre's "
" La queixa pel passat i la por del futur arruïnen el present " |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Ferran Per-tirar-coets

Registrat: 26 Des 2006 Missatges: 515 Ubicació: El País de Nunca Jamás
|
Publicat: Dg Feb 14, 2010 7:46 pm Assumpte: |
|
|
Ei, quina il•lusió tornar a veure cares conegudes i estimades pel fòrum de nou.
Felicitats per la ruta amb tots els al•licients!
I per la bici!
Salutacions _________________ Ferran
www.bttmania.org |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|