Els Pins Cargolats

Sortida des de Matadepera cap al cor del Parc natural de Sant Llorenç del Munt i l´Obac. La ruta conté un gran número de corriols i trialeres que es deixen fer la gran majoria. Es puja per La Barata, Collet Estret, Castellsapera, Turó Tres Creus i a l´arribar al Coll de Boix, iniciem el descens en busca dels pins més curiosos que hagueu vist mai. Un cop vistos, ni ha 7, s´ha de desfer el camí de nou fins al Coll de Boix i anar a buscar el GR-5, però primer seguirem uns metres la pista per veure la monumental “alzina del vent”. Un cop vista i fotografiada, ja iniciem els descens pel mencionat GR fins a La Mata, passant pel bonic mirador on es pot contemplar tota la Serra amb la seva magnitud. Un cop arribats a baix de tot, a l´arribar a la carretera hem de remuntar 20m per asfalt i agafar en bonic corriol-trialer que va en paral·lel a la carretera del Coll d´Estenalles fins arribar de nou al punt d´origen.

Els Pins CargolatsEls Pins CargolatsEls Pins CargolatsEls Pins CargolatsEls Pins CargolatsEls Pins CargolatsEls Pins Cargolats